Folkevalgte

Politiske kampanjer 2024

mdg.no/aksjonsdager finner du tips til hvilke formater man kan bruke for å ha gode samtaler med enkeltpersoner og grupper om ulike saker du jobber med.

Takk til alle som ville dele sine ambisjoner for politisk alliansebygging på Folkevalgtsamlingen januar 2024. Du kan la deg inspirere ved å se hvilke planer folk over hele landet har meldt inn her.

Standard presentasjoner politiske hovedtema 2024

Denne standard presentasjonen kan brukes til innledninger og taler på åpne arrangementer, forenings- og bedriftsbesøk. Den vil utover våren oppdateres med kampanjetemaene næringsliv, natur, klima og solidaritet. Presentasjonen inneholder også tips til posting i sosiale medier og snakkepunkter til bruk i media.

Ressurser for folkevalgte

Webinarer

De grønne holder jevnlig kurs i form av webinarer. Hvis du ikke fikk deltatt på webinaret kan du se dem her.

Hurra, jeg har blitt folkevalgt

Digitalt treff for nye folkevalgte med innledning fra Hans Martin Enger, tidligere varaordfører i Nordre Follo.

Klikk her for å se opptak av innledningen.

Klikk her for å se presentasjonen.

Budsjett i opposisjon

Digitalt treff for folkevalgte i opposisjon med innledning fra Oda Sofie Pettersen, med Marte Ulltveit Moe.

Klikk her for å se opptak av møtet. De første 20 minuttene er runde hvor alle introduserer seg, så starter selve presentasjonen.

Klikk her for å se presentasjonen og budsjetteksempel

Klikk her for akrivet med øvrige webinarer.

Folkevalgtsamling 2024

Takk for en fantastisk folkevalgtsamling helgen 13.-14. januar på Fornebu. Vi håper det har vært like inspirerende helg for dere som det var for oss. Det var helt nydelig og langt over vår forventning å kunne samle over 200 grønne folkevalgte denne helgen.  Takk for dere brukte helgen deres med oss.

Presentasjoner fra innledere

I denne mappen finner dere presentasjoner fra de ulike innlederne. Den vil bli oppdatert fortløpende

Bilder som ble tatt i helgen

Her finner dere bilder som ble tatt i helgen.